هتل شرایتون آتاکوی استانبول یک هتل 5 ستاره است که در فضای سبز 40 هزار متر مربعی و مشرف به دریای مارماریس واقع شده است و یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز را ارائه می دهد. مرکز اسپا و سلامتی این هتل امکاناتی نظیر سونا، ماساژ ریلکسی و چشمه ی یخ را می توان نام برد.

هتل شرایتون اتاق های بزرگ و مجلل را به مهمانان می دهد و همچنین غذاهایی با طعم خاص ترکی و بین المللی توسط سرآشپز معروفش سرو می شود. مرکز خرید گالریا در فاصله چند قدمی هتل قرار گرفته است.

به جز تلویزیون های صفحه تخت که در هر اتاق قرار داده شده، چای ساز و قهوه ساز نیز تعبیه شده است. مهمانان می توانند از خدمات 24 ساعته هتل استفاده کنند.

رستورانهای Meyturk و Cook غذاهای سرو سرویس و هم منویی برای انتخاب در نظر گرفته است. یک رستوران هم وجود دارد که مهمانان می توانند هرشب از موسیقی زنده در آن بسیار لذت ببرند.

استخرهای شنا در روباز و سرپوشیده، سونا و حمام ترکی همه برای رفاه و آرامش مهمانان در نظر گرفته شده است. زمین های تنیس و پارک بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل شرایتون آتاکوی استانبول را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.